EDUCACIÓ INFANTIL P5 / 1r i 2n de PRIMÀRIA / EDUCACIÓ ESPECIAL

Participeu amb els petits de l’escola en un gran concert col·lectiu acompanyats per l’Orquestra Infantil de Barcelona
Més de 10 anys pintant de música el món!
Un projecte per a Infantil i Cicle Inicial
La fàbrica de colors és una cantata expressament composta per a alumnes de P5 a 2n: convertiu-la en el projecte final d’Educació Infantil, el projecte de Cicle Inicial, o un gran projecte de col·laboració entre les dues etapes!
No cal que sigueu especialistes de música
Mestres, alumnes i famílies disposareu d’àudios, vídeos tutorials, karaokes i molts altres materials per preparar l’obra a classe i a casa.
A més, us oferirem 2 sessions de formació i comptareu amb el nostre assessorament constant durant els mesos de preparació.
Protagonistes d’un gran concert
Els petits de la vostra escola pujaran a l’escenari del Teatre Condal juntament amb escoles d’arreu del país per protagonitzar un gran concert, acompanyats per l’Orquestra Infantil de Barcelona i dirigits pel propi compositor de l’obra.
Des de 2014, milers de nens d’arreu de Catalunya i les Balears han interpretat La fàbrica de colors. Sumeu-vos-hi i seguirem pintant de música el món!
. Cantar en grup, escoltant els altres i respectant el treball conjunt
. Vincular la gesticulació amb la música i el significat de la lletra de les cançons
. Treballar els conceptes de dinàmica musical (fort, fluix), durada, temps ràpid o lent
. Conèixer els instruments de l'orquestra
. Descobrir els colors primaris i secundaris i freds i calents
Competència comunicativa lingüística i audiovisual / Competència artística i cultural / Competència social i ciutadana / Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic / Competència d'autonomia i iniciativa personal
Materials i formació

- ÀUDIOS DE LES CANÇONS
- VÍDEOS TUTORIALS
- POWERPOINTS I KARAOKES
- ACTIVITATS DIDÀCTIQUES TRANSVERSALS
- GUIA TÈCNICA PER AL PROFESSORAT
- 2 SESSIONS DE FORMACIÓ
- ASSESSORAMENT PERSONALITZAT
- ACCÉS D’ALUMNES I FAMÍLIES ALS MATERIALS
La Fàbrica de Colors
Si vols conèixer el projecte en detall, encarrega’ns el llibre+CD per només 13€ i te l’enviarem a l’adreça que ens indiquis.
Inclou el conte il·lustrat, les lletres i els àudios de les cançons, les partitures vocals i un munt d'activitats didàctiques paral·leles per descobrir els secrets del món dels colors.
COMPRA'L A LA NOSTRA BOTIGA
Informació pràctica
ACTIVITAT GRATUÏTA PER L’ALUMNAT PARTICIPANT / QUOTA ÚNICA DE 65€ PER GRUP-CLASSE

- LLOC: Teatre Condal - Av. Paral·lel 91 (Barcelona)
- SESSIONS DISPONIBLES: 04/06/2024 9.45h, 11.45h i 15.30h - 07/06/2024 9.45h - 10/06/2024 9.45h i 11.45h - 11/06/2024 9.45h i 11.45h
- DURADA DE L'ACTIVITAT: 1h 30' (col·locació, assaig i concert)
- NOMBRE MÀXIM D'ALUMNES PER SESSIÓ: 300
- TREBALL DE PREPARACIÓ A L'AULA: de gener a juny
- SESSIONS DE FORMACIÓ: una al novembre i una al febrer
- CONCERTS OBERTS A L'ASSISTÈNCIA DELS FAMILIARS: entrades de 5€ a 9€ (segons zona)
Què en diuen
Contacte
CASAL D’ENTITATS MAS GUINARDÓ
Plaça de Salvador Riera 2
08041 Barcelona
Email: projectes@utmusica.cat
